Strategische Visie
Het ontwikkelen van een strategische visie op uw markt en op uw klanten helpt u om de juiste keuzes te maken ten aanzien van de hulpmiddelen die u wilt inzetten voor het bewerken van de markt en het bedienen van uw klanten. Door het aanpassen van uw bedrijfsvoering aan de continue veranderingen in de markt zullen uw investeringen beter renderen en zal uw bedrijf ook in de toekomst succesvol kunnen zijn.
Ik help u graag met het ontwikkelen van een strategische visie op uw markt en op uw klantengroepen. |
|
Competentie Ontwikkeling
Om adequaat te kunnen inspelen op de veranderingen in de markt en het veranderen van de verkoop functie heeft uw verkoop team andere, vernieuwende competenties nodig.
Men zal nog beter in staat moeten zijn om de wensen en de behoeften van de klant te doorgronden, om zo een unieke waarde propositie te kunnen bieden. Naast onderhandelen
zal men ook moeten kunnen analyseren waar de kansen in
de markt liggen en plannen hoe samen met de klant die
kansen verzilverd kunnen worden.
Ik help u graag met het ontwikkelen van een voor uw bedrijf passend competentie model.
Men zal nog beter in staat moeten zijn om de wensen en de behoeften van de klant te doorgronden, om zo een unieke waarde propositie te kunnen bieden. Naast onderhandelen
zal men ook moeten kunnen analyseren waar de kansen in
de markt liggen en plannen hoe samen met de klant die
kansen verzilverd kunnen worden.
Ik help u graag met het ontwikkelen van een voor uw bedrijf passend competentie model.
Prijs Strategie
Het hanteren van een geharmoniseerd en consistent prijs –
en conditiesysteem zorgt ervoor dat u samen met uw
klanten meer waarde uit de markt kunt halen. U beloont de klanten voor de tegenprestaties die zij leveren, zoals bijvoorbeeld goed betalingsgedrag. Ook kunt u met een consistent prijs – en conditiesysteem differentiëren tussen
de strategische en minder strategische klanten binnen de kaders van de Europese Mededingingswetgeving .
Ik help u graag met ontwikkelen van een voor uw bedrijf passend prijs en conditiesysteem.
en conditiesysteem zorgt ervoor dat u samen met uw
klanten meer waarde uit de markt kunt halen. U beloont de klanten voor de tegenprestaties die zij leveren, zoals bijvoorbeeld goed betalingsgedrag. Ook kunt u met een consistent prijs – en conditiesysteem differentiëren tussen
de strategische en minder strategische klanten binnen de kaders van de Europese Mededingingswetgeving .
Ik help u graag met ontwikkelen van een voor uw bedrijf passend prijs en conditiesysteem.
Klanttevredenheidsonderzoek
Klanttevredenheid is de basis is voor het succes van uw
bedrijf in de toekomst. Een tevreden klant zal eerder
geneigd zijn om loyaal aan uw bedrijf te zijn en uw bedrijf
zelfs proactief aanbevelen. Dat is belangrijk want het
behouden van een klant is altijd goedkoper dan het werven
van nieuwe klanten en de meest effectieve vorm van
marketing is de aanbeveling van uw klanten.
Ik help u graag met ontwikkelen van een voor uw bedrijf passend klanttevredenheidsonderzoek.
bedrijf in de toekomst. Een tevreden klant zal eerder
geneigd zijn om loyaal aan uw bedrijf te zijn en uw bedrijf
zelfs proactief aanbevelen. Dat is belangrijk want het
behouden van een klant is altijd goedkoper dan het werven
van nieuwe klanten en de meest effectieve vorm van
marketing is de aanbeveling van uw klanten.
Ik help u graag met ontwikkelen van een voor uw bedrijf passend klanttevredenheidsonderzoek.
Wilt u meer weten over bovenstaande onderwerpen of hoe deze van toepassing kunnen zijn voor uw bedrijf, dan maak ik graag een afspraak met u.